pondělí 9. dubna 2012

Easter

Velikonoce... to je 5 dní volna, kdy člověk přemýšlí, co dělat. Já jsem je pronudila doma a můžu si za to sama. V pátek měl kamarád narozeninovou oslavu, na kterou každý musel v černý barvě a to byla příležitost koupit si nový šaty, nicméně na tý oslavě byly dobrý jen ty šaty, dort a jeho podpatky haha...
Doma to u nás na Velikonoce vypadá furt stejně až na jiné kytky ve váze. dneska ráno mě vzbudilo zvonění koledníků - jak já je za to nesnášim! šla sem si zase lehnout, pak mě probudil táta s flaškou vody, naštěstí sem stihla dojít na chodbu - nechci mít mokrou postel.
Velikonoce jedním slovem: JÍDLO
J*
 obě jsou to čičinky*

simply black party, simply black dress
party
 otevřené okno na nádraží Dejvice do ordinace... haha.
matná černá
 Easter Bunny brought me a chocolate!  #surprise
 jídlooo
 daffodilky

Žádné komentáře:

Okomentovat